Kirjoittaja RHR » 16.05.2018 21:13
Yleisemmin noi vissiin kulkee auton pohjassa ei ohjaamossa. Onko kellään laittaa kuvaa toteutuksesta, jos tuon omankin muuttaisi sinne? Olis vähän nopeampi reitti kun sisäkautta.
Kirjoittaja RHR » 17.05.2018 07:59
Piisaakohan siinä sisäkautta vetäessä jos laittais kutistesukan päälle suojaksi vai onko turhaa näpertelyä? Jotenkin kyllä houkuttais tässä vaiheessa vetää pohjaa pitkin ja vaihtaa sisälle sitten myöhemmin, kun tuo sisäpuoli pitää käydä muutenkin läpi.
Kirjoittaja RHR » 20.05.2018 20:00
Päätin nyt kuitenkin sitten mennä jarruputken kanssa alkuperäistä reittiä, kun penkitkin menee vaihtoo, niin vaihdetaan ne nyt samalla. Ei nuokaan mitkään hyväkuntoiset ole, mutta liikkuu kuitenkin, kun joku oli lekalla nuijinut alkuperäiset kiskot siihen kuntoon ettei penkit enää liikkunut. Uus lattiamattokin olis odottamassa,mutta laitetaan se sitten vasta kun tuo sisäpuoli käydään kokonaan läpi. Koitettaan nyt keskittyä vaan katsastus kuntoon saattamiseen ja hipistellään sitten myöhemmin. Kynnyksestä löytyi ruostepaikkakin mikä pitää varmasti ennen katsurille vientiä hitsailla kuntoon.
Kirjoittaja RHR » 24.05.2018 21:04
Ei vielä olla maalarille viemässä, mutta eka maali kokeilu ei osunut kohdilleen. Tässä ei oo peräkontissa enää alkuperäistä värikoodi tarraa tallessa. Tuo kokeilu väri on aika lähellä nykyistä pinta väriä, mutta oikeasti auto kuuluis olla tummenpi. Jos joltain löytyy oikea värikoodi niin mielellään otetaan vastaan?
Kirjoittaja RHR » 22.06.2018 19:56
Juhannuksen kunniaksi kolme vuotta sitten aloitettu takaturvavöiden ihmettely viety loppuun. Hyvin kelautuu kun on oikeilla paikoilla, oikeassa asennossa. Hyvät Jussit kaikille!
Kirjoittaja RHR » 29.06.2018 20:28
Ja tankkikin vihdoinkin menossa takaisinpäin kiinni. Löytyi syykin miksi aikoinansa on toi korvaava tankki moottoritilaan laitettu. Täyttöputki hilseili maalia tankkiin ja varmaan on vähän aiheuttu tukoksia. Yritetty puhdistaa mutta saa nähdä minkälaisia haasteita aiheuttaa jatkossa. Aikoinaan kun tankin irrotin niin otin kuvan johdoista, mutta nyt sitä ei enää löydykään. Muistaako kukaan miten ne on vai olisko makarooni insinöörit ollut niin viisaita että olis piirtänyt johdot sähkökuviin oikeinpäin?
Kirjoittaja RHR » 03.07.2018 19:37
Tankki löysi tiensä takaisin omalle paikalleen. Anturin piuhat arvottiin nyt johonkin järjestykseen. Pitää sitten jostain päin ihmetellä uusiksi jos mittari ei toimi oikein.
Kirjoittaja RHR » 06.07.2018 07:23
Auton oikea värikoodikin löytyi kun tarra paljastuikin pitkään katolla majailleen konepellin sisäpuolelta . . . ei oo Italian poijilla ollut niin tarkkaa minne tarran on laittanut kunhan jonkun luukun sisäpuolelle on tullut.
Kirjoittaja RHR » 06.07.2018 15:51
Saatiin tatti kasvamaan ennenkuin ehti piuhojen oikeellisuutta todentaa... tankki vuotaa etureunasta. Vinkkejä millä paikattu tai mitä tankkeja laitettu tilalle. Seiskan omat tuntuu olevan kiven takana.
Käynnistää kuitenkin kokeilin, mutta ilmeisesti löi vesipumpun juntturaan kun lykkäsi pumpusta jäähdytys nesteet pihalle, eikä kone meinannut oikein pyöriä. En sitten tuossa havainnut kokeilla pyörittää konetta ilman vesipumppu, mutta uus nyt ainakin menee tilaukseen.
Kirjoittaja RHR » 07.07.2018 20:37
Pojan mönkijän kaasarista tuli kohon kiinnitys aikoinaan korjattua kemiallisella metallilla ja hyvin on nyt 4v kestänyt polttoaineen seassa, eli lähdetään nyt sillä korjausta aluksi yrittämään. Itselläkin on ollut jo tuo luukun teko mielessä, mutta taitaa tulla sitten aikanaan evo 2 versioon.