Syyskesällä tuli sitte jostain idea,että josko vaikka ahtimen vielä koittas sovittaa tuonne ahtaaseen moottoritilaan
Kaverilla oliki sopivasti ylimääränen ahdin, joka vaikutti aivan sopivalta tuohon moottoriin.
Kävin sitte hakeen putkia ja laippoja joista rakensin pakosarjan ahtimelle , eihän siitä kaunis tullu mutta varmaan ajaa asiansa.
Sovittelin välijäähyttimen maskin taakse ja rakentelin ahtoputket valmiiksi ja ajelin sitte ajokauden loppuun turbo paikallaan,mutta ilman ahtoja.
Nyt talven aikana oon hommaillu vielä tarvittavia osia. mm.isomman bensapumpun, laajakaista lambdan, bensanpainesäätimen ja ecumaster det3
Tässä talven/kevään aikana pitää vielä siistiä nuita rakennettuja osia ja käyttää säädettävänä niin vois suunnitella muutoskatsastusta
Kirjoittaja seiska81 » 20.01.2020 14:12
Tuo 1.2 16v tekniikka ei vaadi leimalle muutako jarrutehostimen.
Voin kyllä suositella tuommosta tekniikkaa, paranee ajomukavuus huomattavasti..
Ei tuossa pitäs ahdettunakaan tulla ongelmia katsastuksessa kunhan tehot on max 90hv.