Kirjoittaja seiska81 » 16.08.2015 21:18
noniin nyt sain jotain kuvia koneelle tuosta seiskasta.
kuvia ei kyllä oo auton alkuvaiheista,mutta jotain tänä kesänä otettuja löytyy.
kerrotaan nyt vähä,että mitä tuolle on tehty:
-moottori 903cc
-nokka 280 asteinen,nostoa 6,6mm
-4-2-1 peltisarja
-kaasarina ainaki toistaseksi 32mm weber
-kansi ja lohko oikastu ja hoonattu,lohkosta otettu samalla vähä reilumpi siivu pois(en oo varma paljonko laskettu).
tämä moottori on vielä osina kun odettelen männänrenkaita,jospa ne ensviikolla paikallaan on nyt vuosia tallissa seissyt varaosa moottori.
koekasattuna:
kori on muuten orkkis kunnossa,ainoastaan iskari torneja on jatkettu n.40-50mm.
iskarit on ne purettavat mallit joista vartta sorvattu lyhemmäksi
vanteina on 7.5x13" kromi mangelsit joista keskiö maalattu ja siirretty erikohtaan.
kumit 175/50/13"
huonosti on tullu otettua kuvia nuista eri vaiheista,tässä kuva viimeviikolta:
Kirjoittaja seiska81 » 18.08.2015 12:06
Joo,kyllä mulla oli alusta asti tarkotus pitää kori päältä mahdollisimman originaalina.
Sopivasti vaan madallusta ja vanteisiin leveyttä,niin onhan se komee
Eilen tuli käytyä konttorilla kokeileen josko leiman sais ja kyllähän sieltä leima tuli kehujen kera
Oli muuten katsastusmiehen ilme näkemisen arvoinen ku avas konepellin ja huomas nuo iskaritornin jatkot , oli nimittäin joku käyny samana päivänä katsastaan alkuperäisen seiskan niin tieten ponppas vähä silmille nuo
No eipä ne lopulta aiheuttanu mitään toimenpiteitä kun todettiin asiallisesti tehdyksi,alustan jouduin muutoskatsastaan ku on niin reilu madallus.
Otteeseen merkkasivat akselin keskeltä kaareen 275mm edessä ja takana.paljonkohan tuo väli lienee normi korkusessa?